A blokk adatainak feltöltését bármikor megtehetem?
Igen, a blokkokat 0-24 órában fel tudod tölteni az oldalra a megadott promóciós időszakban.
Meg kell-e őrizzem a vásárlást igazoló blokkot/ számlát vagy e-mailben kapott rendelés számot/ azonosítót?
Igen, szükséges a nyereményed átvételéhez és kérjük, őrizd meg a Játék végétől számított 45 napig sértetlenül és olvasható módon.
Mit kell tennem, ha nyertem?
Ha nyertél, a regisztráció során megadott e-mail címen felvesszük a kapcsolatot veled további egyeztetés céljából. A vásárlást igazoló blokkot/ számlát vagy e-mailben kapott online számlát őrizd meg a nyereményjáték végéig, illetve a játék lezártát követő 45 naptári napig és munkatársunk jelentkezése után juttasd el e-mailben vagy postai úton a Maxxon Reklám Kft. címére (2120 Dunakeszi, Pf. 125.)
Nyertem, beküldtem a vásárlást igazoló blokkot/ számlát vagy e-mailben kapott online számlát , de régóta nem történt semmi, mit kell tennem?
A Maxxon Reklám Kft. folyamatosan dolgozza fel a blokkokat és postázza a nyereményeket, a játékszabályzatban meghatározott 70 napon belül kell kézhez kapnod a nyereményed.
Mi történik, ha nem vagyok otthon a nyeremény kiszállításakor?
A kiszállító cég, amennyiben megadtad a telefonszámod, előre értesít a nyeremény átvételéről, ha nem adtad meg, akkor az első kézbesítés után üzenetet hagy a megadott címen és újra próbálkozik a következő napon.
Nem kaptam értesítő üzenetet, de látom a nevem kiírva a weboldalon. Ilyenkor mi történik?
A Maxxon Reklám Kft. folyamatosan értesíti a nyerteseket, kérjük nézd meg a Spam mappádat és ellenőrizd minden esetben a regisztrációnál megadott email fiókodat.
Amennyiben egyszer nyertem, akkor a fődíjra már nem vagyok jogosult?
A fődíjra minden a játék időtartama alatt feltöltőtt blokk jogosult, attól függetlenül, hogy a blokk nyert-e.
Amennyiben egyszer nyertem, és a fődíjat is én nyertem, a kódot viszont már beküldtem, ilyenkor hogyan igazolom?
Természetesen amennyiben a nyertes blokkot már beküldted a Maxxon Reklám Kft. részére, és ez a blokk nyerte meg a fődíjat, akkor nincsen más teendőd, mint a nyeremény részleteket egyeztetni a céggel, hiszen a blokkod már bent van a rendszerben!
Átruházhatom-e a nyereményemet?
A nyeremények készpénzre, vagy bármely egyéb kedvezményre, vagy más üzleti célú juttatásra nem válthatóak át és másra át nem ruházhatók.
Hogyan kapom meg a nyereményemet?
A napi és heti nyereményeket futárszolgálattal vagy postai úton juttatja el a Lebonyolító a nyertes Játékosok részére. A fődíjas utazás kapcsán, a Lebonyolító és Utazási iroda fogja felvenni a nyertessel a kapcsolatot a részletek egyeztetése kapcsán.
A nyeremény után kell-e adót fizetnem?
A nyertes játékosokat adófizetési kötelezettség nem terheli.
Hol jelezhetem, ha technikai problémám van?
A nyereményjáték időtartama alatt kérdéseidet, észrevételeidet a lebonyolító Maxxon Reklám Kft.-nél, a ugyfelszolgalat@maxxonreklam.hu e-mail címen, vagy a 2120 Dunakeszi, Pf. 125. postacímen jelezheted.
Mit kell tennem ha a blokkon vagy nem online számlán, kizárólag óra és perc adatot látok, másodpercet nem?
Kérjük, ilyenkor a másodperc adatmezőjében 00-át írjál.